About this scrapbook page:
Jerry got Colton some sunglasses when we were in Pigeon Forge and I just had to get a photo of him in them! hee Done for the challenge: Let's See Those Sweet Shades: Thanks for looking and comments cherished!

Comments for this scrapbook:
MaryWonder says:
Congratulations on 3rd. This is such an adorable page. Well done!
Aug 25, 2009

Comments for this scrapbook page:
gypsykate says:
plus 10cp!
Aug 22, 2009
MaryWonder says:
This is so cute. Get to love it all over again LOL!
Aug 21, 2009
savannah's grand mawmaw says:
great page 10+10
Aug 21, 2009
oklahomadawn says:
awww, he is just too cute and those sunglasses are awesome! an adorable page!!! thanks so much for entering it in my challenge, good luck!!!! please don't forget to come back when voting starts and vote for other pages as well as your own.
Aug 19, 2009
heathermorgann says:
wow they do kinda look alike... great page!!
Jun 29, 2009
Pelle says:
10ch!!
Jun 29, 2009
limeynana says:
sooo very adorable 10+10cp
Jun 28, 2009
gypsykate says:
adorable, beautiful colors! 10+10!
Jun 28, 2009
kruk says:
beautiful photos and lovely page!10cp
Jun 26, 2009
MaryWonder says:
Orangy cute. Fabulous page!
Jun 26, 2009
ositafotografa says:
Beautiful baby, beautiful color and beautiful page!

Jun 24, 2009
grannytee says:
adorable page
Jun 24, 2009
Sk8tingmom says:
He's adorable! Love the orange layout 10cp
Jun 24, 2009
pmrmoncada says:
Soooo cute and adorable!
Jun 22, 2009
simsage says:
I don't care if he is "seeing thru Orange colored glasses" he is "So Adorable" and so is your wonderful scrap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jun 22, 2009
mom61 says:
Cute page
Jun 22, 2009
Delsol Jan/Naelle_Coeurs de pirate says:
so funny
Jun 22, 2009
Chocoholic says:
He is one cool dude!LOL Great page, so cute!!!
Jun 22, 2009
Princesadelalto says:
So cute ! Adorable
Jun 22, 2009
Mat's Scrapbook says:
Terrific page.
Jun 22, 2009
belle15 says:
He sure is, fantastic page. 10+cps
Jun 22, 2009
kpoddream says:
sooooo cute
Jun 22, 2009
granny b says:
cute page
Jun 22, 2009
naneebug says:
Very cute!!!
Jun 22, 2009
jenmat0 says:
oh so cute!
Jun 22, 2009
dyozah@_@ says:
VERY CUTE!
Jun 22, 2009
seaview says:
This is sooo cute,fabulous page!
Jun 22, 2009
zanthia says:
cute page
Jun 22, 2009
happymouse says:
Wonderful Page!
Jun 22, 2009
My Inspiration says:
sooo cute.. +cps
Jun 22, 2009
neeltje says:
he is cute!
Jun 22, 2009
savannah's grand mawmaw says:
wonderful page
Jun 22, 2009
Daisybelle says:
Adorable page and photos 10+10
Jun 21, 2009
uralvd1 says:
What a great scrap - love the stitches around the frame!
Jun 21, 2009
arizonaroselady2 says:
Wonderful page! so cute... 10+10 points.
Jun 21, 2009
Betty Boop says:
Cute Cute Scrap..
Jun 21, 2009
Cindee says:

Terrific scrap! Wonderful job! ... gl
Jun 21, 2009
princess bev (magic cats) says:
love that page and nice colour page
Jun 21, 2009
digi addict says:
love the color!@!! sooooo adoooorable!!
Jun 21, 2009
lensita says:
cute page!
Jun 21, 2009
bluebrat05 says:
Oh Mom you did good on this soooooo Cute!
Jun 21, 2009
Zharif says:
Adorable n sweeT! 10cp :p
Jun 21, 2009
Scrappy Lou says:
Awe, how cute.
Jun 21, 2009
Erie Scrapper says:
So sweet! 10 + 10
Jun 21, 2009
To comment, vote, become a fan or request a friend:

Join for FREE, or sign in if you're already a member.

or, back to scrapbook Orange I Cute?
   
 
 
 © 2006-2022, Patent Pending, Aurora Digital Imaging, Ltd. Beta 5.0
The most fun digital scrapbooking site on the Internet. Free digital scrapbooking software, scrapbook templates,
scrapbook embellishments and backgrounds. Beautiful scrapbook prints and photobooks.